Volgudes famílies:
El proper 30 de gener de 2014 finalitza el període del primer quadrimestre,
i per tant haureu d'actualitzar la inscripció dels / de les vostres fills / filles,
i haureu d’abonar la quantitat de cada activitat corresponent al segon quadrimestre.
En cas que desitgeu que l’alumne segueixi amb normalitat l’activitat extraescolar
Haureu de portar com a màxim el dia 17/01/2014
- el justificant de pagament de cadascuna de les activitats
- l’autorització annexa emplenada
a l’oficina de l’AMPA
(horari: de dilluns a divendres de 9:00 a 9:30h)
O bé enviar-ho a escanejat a l’adreça electrònica de l’activitat corresponent.
En cas de no complir el termini d’inscripció
es perdrà el dret de continuar a l’activitat, tot quedant vacant la plaça.
Gràcies.
blocampalaportalada@gmail.com -·-·-· 977 6 5 1 2 9 8 -·- ampa.portalada@gmail.com ·-· facebook.com/ampalaportalada -·- Horari del despatx: dimarts i dijous, de 9:00 a 9:30h ·-· facebook.com/ampalaportalada.altafulla
Pàgines
- Inici
- Qui som
- Extraescolars
- Serveis AMPA
- Menú Menjador
- Acollida
- Socialització
- Projecte Patis
- Contactes AMPA
- Assemblea
- Fulls Inscripció i d'altres
- Consell Escolar
- Recull Premsa
- Agrupacions Populars
- Enllaços
- Calendari Escolar
- Fotos
- Blocs dels nostres fills i filles
- Activitats a Altafulla
- Circulars Escola
- Articles útils
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada